Posiadamy bardzo bogaty asortyment, ponieważ zależy nam na tym, żeby z naszą ofertą dotrzeć do wszystkich zainteresowanych klientów. Oferujemy ponadczasowe rozwiązania, które charakteryzują się niezwykle dużą odpornością na wszelkiego rodzaju uszkodzenia
Nasze zaczepy zdają egzamin przy ciągnikach oraz traktorach znanych i cenionych producentów. Są dostępne w wielu różnych rozmiarach, a więc bez trudu można dobrać odpowiedni do swoich indywidualnych potrzeb.
Oferujemy zaczepy marek:
SAPALA, V.Orlandi, Sauermann, Scharmüller
Bardzo często stosuje się automatyczne zaczepy transportowe, w których użyty jest mechanizm zatrzaskowy. W tych rozwiązaniach ucho przyczepy naciska na tzw. języczek, który uruchamia mechanizm i powoduje samoczynne wsunięcie sworznia w ucho dyszla. Nie jest przy tym wymagane ręczne manipulowanie przy zaczepie i całe sprzęganie może być wykonane przez jedną osobę. Zastosowanie zaczepu automatycznego znacząco zwiększa komfort i bezpieczeństwo pracy chociażby z uwagi na to, że samo sprzęgnięcie dyszla z zaczepem jest najbardziej niebezpieczną czynnością.
Typ zaczepów rolniczych, który ostatnio znacznie zyskuje na popularności ze względu na jego liczne zalety. Konstrukcja zaczepu kulowego jest bardzo zbliżona do zaczepu kulowego, z tą różnicą, że sworzeń zakończony jest od góry kulą (zazwyczaj o średnicy 80 mm). Na kulę jest nakładana końcówka dyszla maszyny, która od góry jest zabezpieczona zapadką i sworzniem blokującym. Zastosowanie zaczepu kulowego wymaga doboru odpowiedniego ucha dyszla. Ma ona postać czaszy przyspawanej lub przykręcanej do dyszla.
dostępny w zestawach do wszystkich modeli ciągników rolniczych
Jest to najprostsze i oczywiście najtańsze rozwiązanie do sprzęgania ciągnika z przyczepą. Sworzeń zaczepu jest umieszczany lub wyjmowany ręcznie, przy czym konieczne jest zabezpieczenie go przed samoczynnym wypadnięciem w trakcie użytkowania. W tym celu stosowane są zawleczki mocowane na łańcuszkach lub mechanizmy zapadkowe blokujące sworzeń od góry. Wadą takiego rozwiązania jest konieczność ręcznego naprowadzenia ucha dyszla przyczepy do widełek zaczepu i ręczne przetknięcie sworznia przez ucho.
W przypadku zaczepów typu piton fix ucho dyszla jest zakładane na sworzeń przyspawany do płaskownika, który jest zamontowany do tylnego mostu ciągnika. Ucho dyszla jest zabezpieczane przed wypadnięciem za pomocą zapadki, a jej położenie jest z kolei zabezpieczane dodatkowym sworzniem blokującym. Zazwyczaj ciągnikach średnica sworznia w systemie piton fix najczęściej wynosi 50 mm.
Posiadając zaufanie i uznanie wielu producentów, mamy doskonałe ceny zakupowe, przez co możemy podobne zaoferować Twojej firmie. Zapytaj o swoją cenę – będziesz bardzo mile zaskoczony!
SAPALA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Ul.Polna 7b
62-070 Dąbrówka