Q&A

Sprzedajemy zarówno detalicznie, jak i hurtowo. Obsługujemy klientów indywidualnych oraz firmy – warsztaty, sklepy i dystrybutorów. Bardzo cenimy współpracę z każdym segmentem i udzielamy rabatu odpowiedniego do skali i jakości współpracy.

Tak, wysyłamy nasze produkty na terenie całej Polski za pośrednictwem firm kurierskich. Możliwy jest również odbiór osobisty. Gro zaczepów wysyłamy kurierem FEDEX, paczkomaty INPOST oraz inni na życzenie. Przesyłki paletowe realizujemy za pośrednictwem firmy Raben. Kurierzy przyjmują płatności gotówką, kartą oraz BLIK.

Tak, wysyłamy nasze produkty również za granicę. W celu ustalenia kosztów i warunków wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt.

Zamówienie można złożyć przez nasz sklep internetowy, telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio w siedzibie firmy.

Akceptujemy płatność przelewem bankowym, płatności online (np. Przelewy24), gotówką przy odbiorze osobistym, a także za pobraniem.

Tak, wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją – produkty naszej produkcji posiadają 2-letnią gwarancję!

Zamówienia złożone do godziny 15.00 dla towarów na stanie realizujemy natychmiast – przewidywany termin dostawy to następny dzień roboczy w Polsce. W przypadku produktów niestandardowych czas realizacji może się wydłużyć – handlowcy informują o terminie dostawy przed złożeniem zamówienia specjalnego.

Najlepiej kierować się modelem ciągnika, typem oraz wymiarami zamontowanej ramy zaczepowej oraz wymaganym udźwigiem. Zachęcamy do kontaktu – doradzimy odpowiedni model. Zaczepy muszą spełniać wymagania minimalnego uciągu D oraz nacisku pionowego. Na naszej stronie https://truck.zaczepy24.pl/wsparcie-techniczne/ można skorzystać z kalkulatora parametrów dla danego połączenia.

Nasze zaczepy są uniwersalne lub dostępne w wersjach dedykowanych do popularnych marek (np. John Deere, New Holland, Ursus). Posiadamy rozmiary oraz płyty adaptacyjne do wszystkich marek. W razie wątpliwości sprawdzimy kompatybilność z Twoim modelem.

Oferujemy: ucha dyszla oczkowe z tuleją prostą do zaczepów transportowych sworzniowych, o różnych średnicach i grubościach, wspawywane i przykręcane; ucha dyszla oczkowe do zaczepów typu piton fix – ucho ma kształt torusa (dętki); ucha dyszla do zaczepów kulowych K80 przykręcane oraz wspawywane. Dobór zależy od rodzaju pojazdu oraz obciążenia roboczego.

Nasze produkty są wykonane z wysokogatunkowej stali, odpornej na przeciążenia i korozję. Wszystkie części są testowane w akredytowanym laboratorium pod kątem wytrzymałości – posiadają dopuszczenie – homologację europejską.

Tak, w naszej ofercie znajdują się także części zamienne – sworznie, tuleje, linki i inne elementy eksploatacyjne.

Tak – oferujemy również wykonanie zaczepów na zamówienie, według dostarczonych wymiarów lub wytycznych.

Tak, oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14 dni od zakupu, pod warunkiem, że nie był używany i posiada oryginalne opakowanie. Do przesyłki dołączamy formularz zwrotu towaru.

Oczywiście – zapraszamy do naszej siedziby, gdzie można obejrzeć cały asortyment na miejscu.

Nie, w swojej ofercie posiadamy zaczepy rolnicze wszystkich producentów z całego świata.

Posiadamy wszystkie części zamienne do zaczepów rolniczych marki SAPALA oraz V.Orlandi, co pozwala na wykonywanie napraw od razu po otrzymaniu towaru od klienta.

W celu dokonania zwrotu towaru konieczne jest uzupełnienie formularza zwrotu towaru, otrzymanego wraz z przesyłką, zapakowanie towaru do paczki oraz odesłanie go na adres korespondencyjny firmy. Pieniądze zostają zwracane na podany numer rachunku bankowego od razu po otrzymaniu zwrotu. W sprawie zwrotu prosimy o kontakt z działem logistyki tel. +48 500 220 606, e-mail: zwrot@sapala.pl

Pieniądze za zwracane towary wysyłane są na podane numery rachunków bankowych od razu po przeanalizowaniu towaru pod względem ewentualnych uszkodzeń – w ciągu 3 dni od otrzymania towaru.

W takich przypadkach nasi doradcy techniczno-handlowi kontaktują się z klientem w celu ustalenia szczegółów – określamy możliwość i koszt usunięcia uszkodzeń i uzgadniamy sposób rozliczenia z klientem.

Jesteśmy elastyczni – rozumiemy, że nie możesz czekać – dlatego towar można odbierać osobiście: codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00; w dni powszednie do 21:00 po umówieniu; w pozostałe dni, gdy firma jest zamknięta – po wcześniejszym ustaleniu z naszym doradcą.

Tak, realizujemy projekty, które mogą być użytkowane poza drogami publicznymi.

Faktura zawsze jest dołączona do przesyłki w formie papierowej oraz zostaje wysłana na podany adres e-mail klienta w formie elektronicznej.

Tak, faktura zawsze na życzenie klienta dołączana jest w formie elektronicznej na wcześniej podany adres e-mail.

Tak, kierowcy firm kurierskich kontaktują się z Państwem za pośrednictwem SMS, kiedy odbędzie się doręczenie przesyłki oraz w przypadku braku odzewu wykonują połączenia telefoniczne, by poinformować o dostawie.

Numer listu przewozowego przesyłki udostępniany jest na koncie klienta w przypadku zakupów internetowych oraz jest możliwy do pozyskania po kontakcie telefonicznym z działem logistyki w przypadku zakupów za pośrednictwem e-mail oraz telefonicznych.

W celu zgłoszenia reklamacji produktu konieczne jest przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego do działu reklamacji firmy SAPALA. Nasi doradcy chętnie pomogą przy wypełnianiu formularza reklamacyjnego.